CTEK MXTS 70/50 40-016 Зарядний пристрій

CTEK MXTS 70/50 40-016 Зарядний пристрій

CTEK MXTS 70/50 40-016 Зарядний пристрій від компанії інтернет-магазин "_Міліда_" - фото 1
89 239 ₴
Мін. сума замовлення 200 ₴
В наявності

Доставка

Детальніше про доставку

Оплата

Показати всі 5 способів оплати

Характеристики

Код товару
40-016
Виробник
CTEK
Вага
1,3 кг
Вхідна напруга
7.2A max 47-64 Гц 220-240В
Тип зарядки
8 етапів, з повністю автоматичним циклом заряджання
Діапазон робочих температур
- 20/+50 C
Водонепроникність
IP20
Зарядний струм
12В - макс. 50А / 70А 24В - макс. 50А
Напруга на виході
12V 50A
Ємність акумуляторів
20 1500 Ач
Розміри пристрою (ДхШхГ)
338 x 178 x 80 мм
Зворотний струм
1Aч в місяць
Коливання
4%
Тип акумуляторів
Усі типи свинцово-кислотних акумуляторів, 12В, 24В, WET, MF, Ca/Ca, AGM, GEL
Мінімальна напруга батареї

Опис

Професійна серія

CTEK MXTS 70/50 - потужний професійний зарядний пристрій для обслуговування 12В і 24В акумуляторних батарей в умовах автосервісних майстерень.

MXTS 70/50 - це повністю автоматичний 8-етапний зарядний пристрій, який подає струм силою 50A на 12/24-вольтові свинцево-кислотні акумулятори ємністю від 20 до 1500Аh. Постійний струм зарядки 50А в режимі 12В або 24В. Крім цього, під час зарядки в режимі 12В сила струму може тимчасово підніматися до 70А. Витрати зворотного струму - менш ніж 1Ah на місяць*. Пристрій виробляє струм з коливаннями напруги не більше 4%**.

Підходить для всіх свинцево-кислотних акумуляторних батарей, в тому числі батарей AGM і EFB, призначених для використання в автомобілях з системою СТАРТ-СТОП.

Для того, щоб контролювати стан акумулятора, використовуються дисплеї та індикатори, на яких відображається статус зарядки, зарядна напруга і струм, час зарядки (h) та ємність (Аh).

- Ідеально підходить для автомайстерень або виставкових залів; - Зарядка або підтримка заряду акумуляторної батареї;

- Вихідна потужність під час зарядки - 50А/12В і 24В;

- Постійна сила струму 50А при 12/24В - до 70А при 12В;

- Встановлюваний діапазон постійної напруги для блоку управління двигуном;

- Температурна компенсація та відновлення акумулятора;

- Від'єднуваний міцний кабель завдовжки 6 м з клемами;

- З цим пристроєм сумісні аксесуари серії Pro.

Гарантія - 2 роки

carАвтобусВантажний транспортТракторБудівельна технікаДля авторемонтних майстерень

1 етап - DESULPHATION (ДЕСУЛЬФАТАЦІЯ). Визначення батарей, що сульфатуються. Подання пульсуючого струму та напруги дозволяє видалити сульфати зі свинцевих пластин, відновлюючи ємність батареї.

2 етап - SOFT START (ПЛАВНИЙ ПУСК). Перевіряється здатність батареї накопичувати заряд. Цей етап дозволяє запобігти зарядці несправної батареї.

3 етап - BULK (ОСНОВНА ЗАРЯДКА). Зарядка максимальним струмом приблизно до 80% ємності батареї.

4 етап - ABSORPTION (ПОГЛИНАННЯ). Зарядка до 100% ємності батареї струмом, що плавно зменшується.

5 етап - ANALYSE (АНАЛІЗ). Перевірка батареї на здатність до утримання заряду. Якщо батарея не здатна утримувати заряд - можливо, її доведеться замінити.

6 етап - RECOND (ВІДНОВЛЕННЯ). Виберіть програму Recond для додавання етапу відновлення в програму зарядки. В ході цього етапу напруга збільшується з метою контрольованого кипіння електроліту у батареї. Електроліт при цьому перемішується, що сприяє відновленню місткості акумуляторної батареї.

7 етап - FLOAT (БУФЕРНИЙ РЕЖИМ). Підтримка напруги батареї на максимальному рівні за рахунок подання постійної напруги.

8 етап - PULSE (ІМПУЛЬСНА ЗАРЯДКА). Підтримка заряду батареї на рівні 95-100%. Зарядний пристрій контролює напругу батареї та періодично подає на неї струм, тим самим підтримуючи повний заряд батареї.

* Витрата зворотного струму розряджає батарею, якщо зарядний пристрій приєднано без дрота живлення. Зарядний пристрій СТЕК має дуже низьку витрату зворотного струму, рівну 1 Ah/міс. Тоді як звичайне значення для інших зарядних пристроїв - 1 Ah/день, що може зруйнувати Вашу батарею.
** Характеристики струму та напруги дуже важливі. Лінійний зарядний пристрій виробляє струм з високими коливаннями. Струм високих коливань нагріває батарею та веде до передчасного зносу акумулятора. Коливання високої напруги можуть завдати шкоди іншому устаткуванню, яке сполучене з батареєю. Зарядний пристрій СТЕК виробляє високоякісний струм з дуже низькими коливаннями. Від'єднувати батарею від автомобіля під час зарядки необов'язково.