CTEK MXTS 70/50 40-016 Зарядний пристрій
Доставка
Оплата
Характеристики
Опис
Професійна серія
CTEK MXTS 70/50 - потужний професійний зарядний пристрій для обслуговування 12В і 24В акумуляторних батарей в умовах автосервісних майстерень.
MXTS 70/50 - це повністю автоматичний 8-етапний зарядний пристрій, який подає струм силою 50A на 12/24-вольтові свинцево-кислотні акумулятори ємністю від 20 до 1500Аh. Постійний струм зарядки 50А в режимі 12В або 24В. Крім цього, під час зарядки в режимі 12В сила струму може тимчасово підніматися до 70А. Витрати зворотного струму - менш ніж 1Ah на місяць*. Пристрій виробляє струм з коливаннями напруги не більше 4%**.
Підходить для всіх свинцево-кислотних акумуляторних батарей, в тому числі батарей AGM і EFB, призначених для використання в автомобілях з системою СТАРТ-СТОП.
Для того, щоб контролювати стан акумулятора, використовуються дисплеї та індикатори, на яких відображається статус зарядки, зарядна напруга і струм, час зарядки (h) та ємність (Аh).
- Ідеально підходить для автомайстерень або виставкових залів; - Зарядка або підтримка заряду акумуляторної батареї;
- Вихідна потужність під час зарядки - 50А/12В і 24В;
- Постійна сила струму 50А при 12/24В - до 70А при 12В;
- Встановлюваний діапазон постійної напруги для блоку управління двигуном;
- Температурна компенсація та відновлення акумулятора;
- Від'єднуваний міцний кабель завдовжки 6 м з клемами;
- З цим пристроєм сумісні аксесуари серії Pro.
Гарантія - 2 роки
1 етап - DESULPHATION (ДЕСУЛЬФАТАЦІЯ). Визначення батарей, що сульфатуються. Подання пульсуючого струму та напруги дозволяє видалити сульфати зі свинцевих пластин, відновлюючи ємність батареї.
2 етап - SOFT START (ПЛАВНИЙ ПУСК). Перевіряється здатність батареї накопичувати заряд. Цей етап дозволяє запобігти зарядці несправної батареї.
3 етап - BULK (ОСНОВНА ЗАРЯДКА). Зарядка максимальним струмом приблизно до 80% ємності батареї.
4 етап - ABSORPTION (ПОГЛИНАННЯ). Зарядка до 100% ємності батареї струмом, що плавно зменшується.
5 етап - ANALYSE (АНАЛІЗ). Перевірка батареї на здатність до утримання заряду. Якщо батарея не здатна утримувати заряд - можливо, її доведеться замінити.
6 етап - RECOND (ВІДНОВЛЕННЯ). Виберіть програму Recond для додавання етапу відновлення в програму зарядки. В ході цього етапу напруга збільшується з метою контрольованого кипіння електроліту у батареї. Електроліт при цьому перемішується, що сприяє відновленню місткості акумуляторної батареї.
7 етап - FLOAT (БУФЕРНИЙ РЕЖИМ). Підтримка напруги батареї на максимальному рівні за рахунок подання постійної напруги.
8 етап - PULSE (ІМПУЛЬСНА ЗАРЯДКА). Підтримка заряду батареї на рівні 95-100%. Зарядний пристрій контролює напругу батареї та періодично подає на неї струм, тим самим підтримуючи повний заряд батареї.
* Витрата зворотного струму розряджає батарею, якщо зарядний пристрій приєднано без дрота живлення. Зарядний пристрій СТЕК має дуже низьку витрату зворотного струму, рівну 1 Ah/міс. Тоді як звичайне значення для інших зарядних пристроїв - 1 Ah/день, що може зруйнувати Вашу батарею.
** Характеристики струму та напруги дуже важливі. Лінійний зарядний пристрій виробляє струм з високими коливаннями. Струм високих коливань нагріває батарею та веде до передчасного зносу акумулятора. Коливання високої напруги можуть завдати шкоди іншому устаткуванню, яке сполучене з батареєю. Зарядний пристрій СТЕК виробляє високоякісний струм з дуже низькими коливаннями. Від'єднувати батарею від автомобіля під час зарядки необов'язково.